کد خبر: 211540
۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰

استاندار کردستان:

توسعه کردستان در گرو بهره گیری از ظرفیت های علمی است

تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری کردستان و جهاددانشگاهی امضا شد
توسعه کردستان در گرو بهره گیری از ظرفیت های علمی است

استاندار کردستان با بیان اینکه کردستان ظرفیت های بی نظیری در حوزه تجاری سازی و توسعه شرکت های دانش بنیان دارد، گفت: بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های مراکز علمی و تحقیقاتی زمینه توسعه استان را فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در نشستی که بمنظور انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و استانداری کردستان برگزار شد، گفت: با توجه به ضرورت تسریع در تحقق اهداف توسعه ای استان و لزوم بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های مراکز علمی و تحقیقاتی در این زمینه، از جمله توان علمی و تحقیقاتی نهاد انقلابی جهاد دانشگاهی در زمینه برنامه ریزی و توسعه فرهنگی، اجتماعی، اشتغال و کارآفرینی و سایر تجارب این نهاد در حوزه های مختلف، این تفاهم نامه منعقد شد.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از موالید پر برکت انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: عملکرد مجموعه جهاد دانشگاهی مورد تایید مقام معظم رهبری بوده و همواره کارهای بر زمین مانده در کشور را بر دوش کشیده است.

استاندار کردستان با اشاره به استقبال از خدمات جهاد دانشگاهی در استان و آمادگی برای همکاری با این نهاد، افزود: ظرفیت های خوبی در استان کردستان وجود دارد که نیاز به توجه دارد.

زارعی کوشا ادامه داد: جهاد دانشگاهی به نوعی متولی امور متنوعی است و در همه حوزه ها ورود دارد که ما نیز می توانیم در استان کردستان از این نهاد بسیار بهره ببریم.

وی با اشاره به مشکل اشتغال فارغ التحصیلان استان، یادآور شد: در این زمینه نیاز به کمک جهاد دانشگاهی داریم و آماده ایم از تمام ظرفیت های استان با راهبردهای این نهاد استفاده کنیم چرا که بسیاری از مشکلات استان با رویکرد علمی و تجربه شده جهادی جهاد دانشگاهی می تواند برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha