کد خبر: 211580
۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
مدت قرارداد طارمی و اینتر فاش شد

جزئیات قرارداد ستاره ایرانی پورتو با اینتر میلان مشخص شد و باید او را خرید قطعی باشگاه ایتالیایی دانست.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، بحث انتقال مهدی طارمی به اینتر میلان جدی‌تر از همیشه شده و حالا فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی جزئیات دقیقی از این جابه‌جایی بزرگ برای ستاره ایرانی منتشر کرده و باید منتظر اعلام رسمی باشگاه ایتالیایی باشیم.

با وجود اینکه این ستاره ایرانی که همراه با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا حضور دارد و تمرکزش را روی کسب موفقیت و قهرمانی در این رقابت‌ها گذاشته، اما به موازات آن بحث انتقالش به اینتر هم جدی‌تر از همیشه شده و با توجه به اینکه جزئیات دقیق از توافق طرفین مطرح شده، باید طارمی را در لباس آبی و مشکی متصور بود.

مهدی طارمی در تابستان امسال هم در آستانه یک انتقال بزرگ قرار داشت ولی بخاطر اینکه یک فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود، تصمیم گرفت به کارش در پورتو پرتغال ادامه بدهد، اما در جولای 2024 بازیکن آزاد خواهد بود و در آن زمان به اینتر میلان خواهد رفت.

فابریزیو رومانو اعلام کرده توافق نهایی بین مهدی طارمی و اینتر میلان انجام شده و به طور قطعی این بازیکن در پایان فصل 24-2023 از پورتو راهی تیم ایتالیایی خواهد شد.

جزئیات مدت قرارداد مهدی طارمی با باشگاه اینتر میلان هم فاش شده که مدت آن دو ساله و قابل تمدید برای فصل سوم است و با این شرایط لژیونر ایرانی به جمع شاگردان سیمونه اینگزانی اضافه خواهد شد.

طارمی که پس از پایان دوران حضورش در پرسپولیس، یک فصل و نیم در الغرافه قطر عضویت داشت و پس از آن هم راهی پرتغال شد و طی چهار سال و نیم گذشته در این کشور به میدان رفته، در تابستان به ایتالیا سفر می‌کند تا چالش جدید و سختی را با بازی در اینتر میلان به دست بیاورد و خط حمله این تیم را تقویت کند.

آزمون در تابستان انتقال قرضی از بایر لورکوزن به آ اس رم داشت و حالا هم مهدی طارمی قرار است به سری آ ایتالیا برود تا زوج خط حمله ایران در جام ملت‌های آسیا فصل آینده در یک لیگ مشترک بازی کنند و مقابل هم قرار بگیرند؛ البته اگر قرارداد سردار تمدید شود.

با این شرایط و اخبار منتشر شده در بامداد امروز چهارشنبه که رسانه‌های ایتالیایی هم فورا به آن واکنش نشان دادند، باید انتقال مهدی طارمی به اینتر را قطعی دانست و جزئیات دقیق‌تر و قرارداد طرفین احتمالا پس از جام ملت‌های آسیا انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha