محموله میلیاردی کالا قاچاق در آبراه اروند

فرمانده مرزبانی استان خورستان از عملیات موفقیت آمیز دریابانان آبادان علیه قاچاقچیان و توقیف یک فروند شناور باری حاوی کالای قاچاق در آبراه اروند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت، سردار "لطفعلی پاکباز" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پایگاه دریابانی آّبادان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل شناور های عبوری در آّبراه اروند یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت بندر آّبادان در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به اینکه شناور توقیف شده از مبداء کشورهای حوزه خلیج فارس قصد ورود به گمرک بندر آبادان را داشت که توسط مرزبانان توقیف شد، تصریح کرد:  در بازدید ماموران از این شناور، 11 هزار و 200 مترپارچه، 144 هزار بسته لوازم بهداشتی و 600 کیلو گرم چای  که به صورت قاچاق و به قصد توزیع در بازار داخلی بارگیری شده بود را کشف کردند.

سردار پاکباز با اشاره به دستگیری 6 متهم در این رابطه، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را  30 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha