کد خبر: 211607
۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
سفر سبز "روزینو" به قطب سبزی تهران

"روزینو" در برنامه این هفته خود که پنجشنبه ۲۸ دی از شبکه تهران روانه آنتن می‌شود به داستانِ از مزرعه تا سفره سبزی و صیفی‌جات استان تهران می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، "روزینو" سفری سبز را در اراضی زیر کشت شهرستان ری و تهران به عنوان یکی از قطب‌های سبزی و صیفی در کشور آغاز می‌کند.در این مسیر کاشت، برداشت، بسته‌بندی، استریلیزه کردن این محصول و خواص تغذیه‌ای متعدد و غذاهای طبخ شده با سبزی‌جات مورد بررسی قرار می‌گیرد.


"روزینو" با روایتی متفاوت از سفر و دنبال کردن مواد غذایی مختلف از مزرعه تا سفره، یک ایرانگردی و گردشگری غذایی ویژه را مقابل چشم بینندگان شبکه تهران به تصویر می‌کشد.


ریتم تند برنامه، استفاده از رنگ و قاب‌هایی با زیبایی‌شناسی بصری که از طبیعت رنگارنگ نقاط مختلف کشور وام گرفته شده به همراه روایت‌هایی از فرهنگ و هنر نقاط مختلف ایران ضمن انتقال حال خوب به بیننده به افزایش اطلاعات عمومی، دانش غذایی و گردشگری مخاطب می‌انجامد.
"روزینو" کاریست از گروه اجتماعی به تهیه‌کنندگی ساسان گلستانه و روایت صاحبه عظیمی و شکیبا میرسعیدی که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه تهران روانه آنتن می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha