کد خبر: 211608
۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کشف قاچاق میلیاردی در سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک دستگاه تریلی کشنده قاچاق در محور سمنان – دامغان خبر داد و گفت : در بررسی های فنی پلیس مقادیر زیادی هدفون و 7 تن خشکبار که به صورت بسیار حرفه ای در قسمت تانکر خودرو جاسازی شده بود ، به دست آمد .

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار موقوفه ئی افزود  : در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، با اشرافیت اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک تریلی حامل مقادیر زیادی کالای  قاچاق که از مبدا استان های جنوبی قصد انتقال آنها به پایتخت کشور را داشت شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت .  

وی گفت : ماموران این پلیس تخصصی خودرو را در موقعیت مناسب و در محور سمنان به دامغان متوقف کردند و در بازرسی از آن مشخص شد قاچاقچیان در پوشش بار مواد نفتی ، 4300 هدفون  و 7 تن خشکبار را جاساز کرده بودند .

سردار موقوفه ئی  با اشاره به اینکه یک نفر قاچاقچی در این رابطه دستگیر و تحقیقات برای شناسایی سایر اعضای این باند قاچاق و سرکرده آنها و همچنین سایر جرایم احتمالی مشابه توسط  این باند ادامه دارد بیان کرد : ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان مربوطه 50 میلیارد ریال برآورد شده است که با هماهنگی های لازم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان تحویل داده شد .

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر اینکه طرح برخورد پلیس با سرشبکه ها و باند های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز جز اولویت اصلی ماموریتی پلیس امنیت اقتصادی است، خاطر نشان کرد : برای مقابله قاطع ماموران انتظامی با قاچاقچیان ، تیم های گشت پلیس به صورت شبانه روزی در سطح حوزه استحفاظی استان فعالیت می کنند و شهروندان می توانند در صورت مشاهده فعالیت قاچاقچیان کالا و سوخت موارد را از طریق پل ارتباطی 110 با پلیس در میان بگذارند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha