دستگیری کلاهبردار 2500میلیاردی در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: فردی که به جرم کلاهبرداری 2 هزار و 500 میلیارد ریالی محکوم و متواری شده بود در عملیات ماموران سازمان اطلاعات این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار" حمید علینقیان پور" با بیان این مطلب گفت: در پی وصول حکم جلب فردی که به جرم کلاهبرداری 2 هزار و 500 میلیارد ریالی محکوم اما متواری بود موضوع شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

 وی با بیان اینکه متهم دارای 16 فقره پرونده مفتوح و جاری در شعبات مختلف دادسرا و اجرای احکام اصفهان بود، افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات خاص و دقیق اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی گسترده سرانجام سرنخ هایی از حضور و تردد متهم در یکی از مناطق شهرستان اصفهان به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم ماموران با طراحی یک عملیات ویژه و حساب شده محل را به محاصره در آورده و فرد مذکور پیش  از اینکه فرصت فرار پیدا کند در یک اقدام به موقع و ضربتی دستگیر و به سازمان اطلاعات انتظامی استان منتقل و پس از مواجه با مدارک و مستندات ارا ئه شده از سوی پلیس به جرم خود اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای رسیدگی قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سردارعلینقیان پور  با هشدار به کسانی که با سؤاستفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری از آنان و هدر دادن سرمایه هایشان می کنند گفت: این افراد مطمئن باشند که هیچ راه فرار و گریزی ندارند و عاقبت با دستان قدرتمند پلیس گرفتار شده و بایستی در پیشگاه قانون پاسخگوی اعمال خود باشند.

 این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کلاهبرداران با شیوه و شگردهای مختلف در کمین افراد ساده و زودباور هستند خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنم از اعتماد بی جا به افراد ناشناس  که ادعای پرداخت سودهای کلان در ازای سرمایه گذاری در زمینه های مختلفی از جمله رمز ارز، واردات و صادرات، پروژه های ساختمانی و ... می کنند خودداری و فریب ظاهر شیک و دفترکار و اسناد و مدارک جعلی و قلابی آنان را نخورند و در صورت مشکوک شدن به چنین افرادی سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن 110 و یا مراجعه به یکی از مراکز انتظامی و یا اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان موضوع را مطرح  تا در اسرع وقت با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha