سیزدهمین میز خدمت استاندار فارس ویژه جوانان و دانشجویان برگزار شد

سیزدهمین میزخدمت ویژه جوانان و دانشجویان با حضور محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و مسئولین دانشگاه های شهر شیراز در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد.

به گزارش خبگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر جمعه ۳۰ دی ماه همانند جمعه آخر هر ماه، میز خدمت ویژه دانشجویان و جوانان را برگزار کرد.

استاندار فارس در حاشیه سیزدهمین میز خدمت جوانان و دانشجویان با اشاره بر اهمیت برگزاری مستمر میزهای خدمت، به فرمایش امیرالمؤمنین علی علیه السلام خطاب با مالک اشتر اشاره کرد و افزود: حضرت علی علیه السلام به مالک اشتر دستور داده بود که همواره قسمتی از وقت خود را برای دیدار چهره به چهره با مردم اختصاص دهد و بی واسطه با ایشان دیدار کند؛ متاسفانه گرفتاری های روزمره اداری این اجازه را به ما نمی دهد تا هر روز این کار را انجام دهیم.

وی با اشاره بر اینکه ماهیانه یک میز خدمت برای عموم مردم در مسجد وکیل برگزار و همچنین ماهیانه میز خدمت ویژه دانشجویان و جوانان برگزار می کنیم، خاطر نشان کرد: سعی کرده‌ام همواره در ماه، این دو میز خدمت حتما برگزار شود و در سفرهای دوم شهرستانی هم اصرار دارم برای مردم عزیز شهرستان ها میزهای خدمت برگزار شود.

نماینده عالی دولت در فارس تصریح کرد: اخیرا از تمام مدیران کل خواسته ام که بصورت مستمر و منظم در قالب میز خدمت تخصصی خود با مردم دیدار بی واسطه داشته باشند. مدیران می بایست ابتدا دفتر ارتباط با مردم را در مجموعه خود توسعه دهند و تقویت کنند تا این دفاتر مردم را برای حل مشکلشان راهنمایی کنند؛ اگر در سازمانی این دفتر وجود نداشت یا امور مردم را تسهیل نکرد مراجعه کنندگان موضوع را به بازرسی استانداری انعکاس دهند.

ایمانیه ضمن اینکه از این دفاتر خواست حتی المقدور مشکل مردم را با هم افزایی با سایر دفاتر در دیگر دستگاه ها مرتفع کنند و اگر مقدور نبود موضوع را مستقیم به مدیرکل ارجاع دهند، اظهار کرد: مدیر کل سازمان موظف است بصورت هفتگی مواردی را که در دفاتر حل نشده را پیگیری و مرتفع کند؛ در صورتی که موضوع به سرانجام نرسید موارد در میز خدمت ماهیانه که در مسجد وکیل برگزار می شود بررسی خواهد شد.

استاندار فارس در پایان با اشاره بر اینکه جوانان از میز خدمت ویژه خود استقبال می کنند خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم مشکلی از جوانان و دانشجویان مرتفع و امید و انگیزه را در این گروه از جامعه تقویت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha