مشارکت در انتخابات راه حل رفع مشکلات مردم است

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان ضمن تاکید بر برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم در استان کردستان، مشارکت در انتخابات را راه حل توسعه و رفع مشکلات مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، سیدهادی روشن در روستای دوویسه و در جمع اهالی این روستا، به صورت اجمالی به اتفاقات و اهداف دشمن از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی، تهاجم فرهنگی، تهدید و تحریم های اقتصادی و در حال حاضر به جنگ نرم نمونه هایی از ترفندهای دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی ایران هستند.

روشن تصریح کرد: مردم عزیز کردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون با هوشیاری و شجاعت و شهامت توانسته اند در مقابل دسیسه ها و اهداف دشمن ایستادگی کنند و با حضور خود در عرصه های ملی افتخار آفرین باشند.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان، حضور و مشارکت مردم در عرصه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی را عامل ایجاد همبستگی و اتحاد میان اقشار مختلف جامعه برشمرد.

سید هادی روشن به انتخابات پیش رو که در اسفند ماه برگزار خواهد شد، اشاره کرد و اظهار داشت: مشارکت در انتخابات راه حل توسعه و رفع مشکلات مردم است و هرچقدر انتخابات پرشور و قوی برگزار شود مجلس و نمایندگان خبره و صاحب نظر خواهیم داشت.

روشن ابراز امیدواری کرد که این انتخابات طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در چهار مولفه رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت با شکوه و با اقتدار همچون سالیان گذشته برگزار شود.

وی در راستای رسالت کمیته رصد نارضایتی های عمومی، از بررسی مشکلات و نیازمندیهای روستای دوویسه خبرداد و گفت: به صورت جدی به آن ورود خواهیم کرد و برای رفع آنها از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.

مدیرکل انتظامی اعلام کرد: مشکل آنتن دهی همراه اول این روستا طی هماهنگی با مسئولین مربوطه در ۱۰ روز آینده به امید خدا برطرف خواهد شد و چمن مصنوعی، آسفالت ورودی روستا، وضعیت آب شرب و کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است که ان شالله سعی خواهیم کرد در اولین فرصت و با پیگیری های بخشدار محترم به سرانجام برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha