سرمایه گذاری بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان در واحد های صنعتی استان زنجان

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان،گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری ، بالغ بر ۱۴ هزار و ۶۱۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مجید گلشنی منفرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری تاکنون ۱۶۲ واحد صنعتی در استان زنجان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری برای ۱۰۲ واحد پروانه بهره برداری صادر شده است، افزود: خوشبختانه  امسال شاهد افزایش ۱۵۸درصدی راه اندازی واحدهای صنعتی در استان بودیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه سرمایه گذاری صورت گرفته برای راه اندازی این واحدها بالغ بر ۱۴ هزار و ۶۱۴ میلیارد تومان است، بیان کرد: این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳هزار و ۴۸۹ میلیارد تومان بوده است.

گلشنی با اشاره به رشد ۴۱۸ درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان عنوان کرد: عمده سرمایه گذاری صورت گرفته در استان در حوزه ساخت فلزات اساسی و مواد و محصولات شیمیایی می باشد.
وی یادآور شد:در سال جاری ۷ هزار و ۲۷۱ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از رشد ۲۶۶ درصدی برخوردار بوده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: هم اکنون یک هزار و ۲۷۰ واحد صنعتی در استان با اشتغالزایی ۵۰ هزار و ۹۷۵ نفر در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha