چشم انتظاری پروژه راه « ملاسرا-شفت» ۱۲ساله شد/ در انتظار تزریق اعتبار

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، با بیان اینکه پروژه راهسازی« ملاسرا-شفت» برای اتمام پروژه به ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است،گفت:: با اجرایی شدن سریع این پروژه تردد بین استانی کاهش یافته و همچنین در بهبود وضعیت گردشگری و اقتصاد دو استان مؤثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
سید غفورشفیعی در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه سه پروژه مهم راهسازی در شهرستان طارم در دست اجرا است، اظهار کرد:عملیات اجرایی پروژه راهسازی« ملاسرا- شفت » در طارم،سال ۹۱ آغاز شده و از پروژه های مهم استان زنجان است. 

وی به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: طول پروژه ملاسرا – شفت «  ۱۰۰ کیلومتر» بوده که« ۴۴ کیلومتر» آن داخل پروژه بناب به منجیل می باشد و« ۵۶ کیلومتر» باقیمانده از سه راهی سرخه دیزج آغاز می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم،با بیان اینکه سال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی« ۱۰ کیلومتر» از آن حدفاصل سه راهی سرخه دیزج تا تقاطع کوهکن با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان کلید خورد و در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد،تصریح کرد: برای اتمام پروژه به ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و امیدواریم با تخصیص و تامین به موقع اعتبارات این پروژه به اتمام برسد و ادامه پروژه بعد از تقاطع کوهکن و شهر آببر در حوزه استان گیلان منوط به اخذ مجوز از سازمان محیط زیست کشور و طرح مصوب میسر خواهدبود.

شفیعی، با اشاره به اینکه پروژه« ملاسرا- شفت» برای استان‌های گیلان و زنجان یک ضرورت مهم و اساسی است،یاد آورشد: با اجرایی شدن سریع این پروژه تردد بین استانی کاهش می یابد.

وی،با بیان اینکه  محور «ملاسرا-شفت » می‌تواند کریدور ارتباطی بین استان‌های شمالی با شمال غرب کشور باشد،گفت: این راه ارتباطی در بهبود وضعیت گردشگری و اقتصاد دو استان مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha