راه اندازی کلینیک سیار صنعت در شهرک‌های صنعتی میمند و فیروزآباد

چهارمین کلینیک سیار صنعت در سال جاری در شهرک‌های صنعتی میمند و فیروزآباد راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ؛ معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: کلینیک سیار صنعت با هدف ارائه خدمات مشاوره برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی انجام می‌شود.

سید محمود قیومی افزود:در کلینیک سیار با حضور مشاورین خبره و مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمات مشاوره‌ای تخصصی رایگان به واحدهای تولیدی و صنعتی ارائه می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری کلینیک صنعت در شهرک‌های صنعتی میمند و فیروزآباد افزود: قبل از برگزاری کلینیک، نسبت به شناسایی مشکلات و دسته بندی آنها اقدام و در روز برگزاری کلینیک طی بازدید میدانی از واحدهای صنعتی باحضور مشاورین و نمایندگان دستگاه‌ها و مدیران این شرکت، واحدها به صورت رو در رو مشکلات خود را مطرح کردند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه تاکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فیروزآباد و میمند ۱۹۱ قرارد سرمایه گذاری با متقاضیان منعقد شده است گفت: بخش عمده‌ای این قراردادها شروع به بهره برداری کرده اند.
علاوه بر این برنامه کلینیک سیار صنعت، مشکلات واحدهای صنعتی دائما رصد می‌شود و در برنامه‌های متنوع با حضور مدیران ارشد استانی و کشوری مطرح و پیگیری لازم برای مرتفع شدن این مشکلات صورت میپذیرد.
قیومی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی علاوه بر ارایه خدمات مربوط به فروش زمین، حمایت‌های نرم افزاری را نیز از واحدهای صنعتی انجام میدهد و این حمایت ها، حضور بی واسطه و مستقیم در واحدهای صنعتی و بررسی مشکلات و ارایه راه حل است.
وی بیان کرد: در این برنامه نیز به صورت میدانی از ١٠ واحد صنعتی بازدید شد و علاوه بر احصاء توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها، مسایل و مشکلات آنها که از قبل مطرح شده بود مورد بررسی قرار گرفت.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: مشکلات در این دو شهرک عمدتا تسهیلات مالی، تامین مواد اولیه، انتقال فناوری و دانش بنیانی، بازاریابی و فروش است.
وی افزود: برای رفع مشکل تامین مالی، واحدهای که دارای پروانه بهره برداری بودند جهت دریافت خدمات به کارگزار صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و نماینده بانک توسعه تعاون و بنیاد برکت معرفی شدند.
قیومی گفت: برای رفع مسائل فروش، تامین مواد اولیه و دانش بنیانی نیز به مشاورین حاضر در برنامه متصل و راهکارهای فنی لازم ارایه شد.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بیان کرد: با توجه به سیاست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس پیرامون تمرکز زدایی و بهره مندی تمام شهرک‌های استان از حمایت‌های این مجموعه، کلینیک سیار صنعت با هدف ارایه خدمات مشاوره و برطرف کردن مشکلات واحدهای صنعتی به صورت ماهیانه در تمامی شهرک‌های صنعتی استان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha