امروز پایان مهلت نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس برای تبلیغات تلویزیونی

مهلت ثبت‌نام تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی ، امروز به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ؛ داوطلبان نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت 24 امشب فرصت دارند با مراجعه به سامانه ستاد تبلیغات برای استفاده از فرصت تبلیغاتی خود ثبت‌نام کنند.به پیشنهاد سازمان صداوسیما و با تایید هیات اجرایی مرکزی انتخابات مجلس، نامزدهایی که ۱ درصد آرای ماخوذه را کسب کنند، هزینه‌های پرداختی تبلیغات به آنان بازگردانده می‌شود.

همچنین با هدف افزایش مشارکت نامزدها در برنامه تبلیغات تلویزیونی، هزینه‌های تبلیغات کاهش یافت. بر این اساس مازاد هزینه‌های دریافت شده از نامزدهایی که بر اساس مصوبه پیشین ثبت نام کرده اند به آنان برگردانده می‌شود.

برای هر کدام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۲۰ دقیقه فرصت تبلیغات تلویزیونی از شبکه انتخاباتی استان در نظر گرفته شده است
و فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بازه زمانی یک هفته مانده به برگزاری انتخابات ، پخش می‌شود.

صدا و سیما به منظور فرهم کردن فرصت تبلیغاتی برای نامزدهای انتخابات اسفند ۲۰۰ کانال تلویزیونی در همه استان‌ها راه اندازی می‌کند که سهم استان فارس ۱۵ کانال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha