برکت ۴ هزار میلیاردی سفر رئیس جهور به گلستان در حوزه حمل و نقل و راهداری

استاندار گلستان در آیین عملیات اجرایی پروژه راهداری در شهر مزرعه کتول گفت: با افتتاح پروژه های اقتصادی و عمرانی ۴ هزار میلیاردی حوزه حمل و نقل و راهداری استان در سفر رئیس جمهور برکات بسیاری در این بخش نصیب مردم گلستان شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از علی آباد کتول؛ صبح امروز کاروان خدمت امید آفرین استان گلستان به شهرستان علی آباد کتول رفت و برخی پروژه های عمرانی و اقتصادی استان در این سفر یک روزه افتتاح شدند و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

در جریان کاروان خدمت امید آفرین، عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های راهداری شهر مزرعه کتول با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان آغاز شد.

دکتر علی محمد زنگانه استاندار گستان در این آئین که در ورودی شهر مزرعه کتول برگزار شد گفت: گام دوم ما در دولت مردمی قوی تر خواهد بود، بنا داریم نقاط حادثه خیز استان که منجر به تصادفات و مرگ و میر می شود را شناسایی و آسیب ها را کاهش خواهیم داد و این موضوع جزو اولویت های ما در حوزه حمل و نقل است.

وی در ادامه افزود: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان در حوزه راهداری و حمل و نقل ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی اعم از بخش خصوصی و دولتی افتتاح شده است.

دکتر زنگانه با اشاره به اولویت استان های محروم در دولت دکتر رئیسی خاطر نشان کرد: در سفر رئیس جمهور مردم استان با استقبال بسیار خوب سنگ تمام گذاشتند. مردم قدردان تلاش های شبانه روزی دولت قوی و مردمی دکتر رئیسی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha