کد خبر: 212215
۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
گلستان پیشرو در انتخابات است

استاندار گلستان گفت: با اقدامات به موقع دست اندرکاران انتخاباتی استان گلستان پیشرو در این امر است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان در آئین افتتاح ۶ شبکه انتخاباتی صدا وسیما مرکز گلستان گفت: استان گلستان زمینه انتخاباتی باشکوه را فراهم کرده است.

مقام عالی دولت در استان بیان داشت: راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات که در گلستان تبدیل به کلمه رسام شده است چراغ راه مجریان انتخاباتی استان است.

وی افزود: درقانون کلیه دستگاه های اجرایی مکلف شدند که در امر ظرفیت های تبلیغی در راستای عدالت انتخاباتی با نظارت هیأت بررسی تبلیغات اقدام کنند.

استاندار گلستان تصریح کرد: سازمان صدا وسیما با ایجاد این سازکار اقدامی به موقع در راستای سیاست های کلی انتخابات که در فرامین رهبری نیز به آن تاکید شده موجب افزایش شور انتخاباتی و تبیین رقابت سالم شده است.

دکتر زنگانه خاطر نشان کرد: اقدام جهادی صدا و سیما گلستان در خصوص تولیدات انتخاباتی و راه اندازی ۶ کانال تلویزیونی و کانال مجازی تلوبیون باعث شد استان گلستان پیشرو در جهاد تبیین باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت های تبلیغی استان احصا شده و به فرمانداران برای توجیه نامزدهای تائید صلاحیت شده ابلاغ خواهد شد.

استاندار گلستان با اشاره به رعایت اصل بی طرفی مجریان انتخابات استان بیان داشت: شهادت می‌دهم تمام مجریان انتخابات استان گلستان به این اصل پایبند بوده و از هیچ گروه و جناحی حمایت و طرفداری نخواهد کرد.

دکتر زنگانه گفت: تمامی افراد تائید صلاحیت شده افرادی صالح و مورد تائید نظام هستند که مردم در ۱۱ اسفند نمایندگان خود را از بین این عزیزان انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: تاکنون از همه تفکرات سیاسی در عرصه انتخابات حضور یافته و گلستان سرزمین برادری زمینه انتخاباتی با شکوه و قدرتمند را در کشور فراهم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha