استاندار فارس: انتخاب افراد توانمند به تشکیل مجلسی قوی می انجامد

استاندار فارس، با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب افراد توانمند، کارشناس و خبره، منجر به تشکیل مجلسی قوی و کارآمد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، محمد هادی ایمانیه، در نشست با هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، نظام مهندسی کشاورزی و نظام مهندسی معدن در شیراز افزود: همه اقشار و آحاد جامعه از جمله جامعه مهندسان باید در انتخابات حضور پررنگ داشته باشند و افرادی را انتخاب کنند که کارشناس و توانمند باشند تا بتوان در حوزه های مختلف روی آنها حساب باز کرد و حتی مجلس هم بتواند روی آنها حساب باز کند.
وی ادامه داد: کنار کشیدن از انتخابات منجر می شود که افراد غیرکارشناس و ضعیف وارد مجلس شوند.

دکتر ایمانیه، با اشاره به راه اندازی شبکه های تبلیغاتی انتخابات در استان نیز گفت: راه‌اندازی این شبکه‌ها این فرصت را فراهم خواهد آورد که هر داوطلب بتواند علاوه بر معرفی خود، اهداف و برنامه‌های خود را نیز به شکل شفاف برای مردم تشریح کند.

ضرورت شناسایی راه‌های افزایش بهره‌وری

نماینده عالی دولت در استان فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، خواستار تلاش جامعه مهندسی استان در جهت شناسایی و معرفی راه‌های افزایش بهره‌وری در بخش های مختلف شد و گفت: امروز میزان مصرف آب، برق و گاز در کشور ما در مقایسه با کشورهایی حتی با وسیع تر و پر جمعیت تر به مراتب بیشتر است.
دکتر ایمانیه افزود: باید با گسترش بهره وری در جامعه، منافع حاصل از آنرا صرف توسعه و پیشرفت کشور و استان در ابعاد مختلف کنیم.
وی، با اشاره به صادرات بخشی از خدمات مهندسی گفت: این مهم که بیانگر توانمندی جامعه مهندسی کشور است برای کشور ارز آوری نیز به همراه دارد.
استاندار فارس ادامه داد: در قبل از انقلاب برای انجام برخی کارهای حتی کوچک کشور به نیروی انسانی و مشاوران خارجی متوسل بود اما امروز اکثر کارها و فعالیت ها توسط نیروهای توانمند داخلی انجام می شود.
دکتر ایمانیه افزود: یکی از فواید فشارهایی که دشمن به کشورمان آورد این بود که در ساخت بسیاری از تجهیزات به خودکفایی رسیدیم و بسیاری از کارها با ابتکار و فکر ایرانی پیش رفت و به نتیجه رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha