اجرای چهار کنسرت موسیقی سنتی ایرانی در بوسنی و هرزگوین

به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و به عنوان بخشی از برنامه‌های روزهای فرهنگی ایران در بوسنی و هرزگوین، چهار کنسرت موسیقی سنتی ایرانی در سه شهر این کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با توجه به اعزام گروه موسیقی «تنبور نوازان بیستون» از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به بوسنی و هرزگوین، برنامه‌های متعددی از جمله اجرای کنسرت موسیقی در شهرهای سارایوو، کاکانی و موستار پیش بینی شده است.

گروه تنبور نوازان بیستون متشکل از حمیدرضا خجندی، بهزاد مرادی، احسان شیخ انصاری، عارف روستایی، مبینا مرادی و فاطمه کرمجانی، روز شانزدهم بهمن ماه در سالن شهرداری نووی گراد سارایوو اجرای برنامه خواهند داشت.

دیگر اجرای پیش بینی شده این رویداد فرهنگی در روز 18 بهمن‌ماه در سالن مرکز فرهنگی-ورزشی شهر کاکانی است. روز 19 بهمن‌ماه کنسرت موسیقی در سالن بزرگ اسکندریه سارایوو در قالب برنامه روز ملی کشورمان برگزار خواهد شد و روز 21 بهمن‌ماه سالن بزرگ تئاتر ملی شهر موستار میزبان گروه موسیقی کشورمان خواهد بود.

اجرای چهار کنسرت موسیقی سنتی ایرانی در بوسنی و هرزگوین

برنامه‌های متعدد تلویزیونی از جمله در تلویزیون ملی بوسنی، برگزاری کارگاه موسیقی سنتی ایرانی در مراکز آکادمیک و اجرای برنامه هنری در تکایای بوسنی و هرزگوین از دیگر برنامه‌های هماهنگ شده است.

روزهای فرهنگی کشورمان با همکاری شهرداری منطقه نووی گراد سارایوو، شهرداری شهر موستار، تئاتر ملی موستار، شهرداری شهر کاکانی و مرکز فرهنگی این شهر در قالب برگزاری برنامه کنسرت موسیقی سنتی، هفته فیلم‌های ایرانی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha