تا پایان سال ۱۰ هزار قطعه زمین در کرمان واگذار می شود

استاندار کرمان گفت: طبق برنامه‌ ریزی انجام شده به دنبال واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان در استان تا پایان سال جاری هستیم و در صورت تحقق این امر موجب شکستن قیمت زمین و انگیزه بیشتر متقاضیان جهت ساخت واحدهای خود می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ شورای مسکن استانکرمان با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان و سایر اعضا برگزار شد.


محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه با تشکر از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان جهت واگذاری بیش از ۳ هزار قطعه زمین در راستای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن، افزود: یک اتفاق خوبی رقم خورد و موجب شد مردم صاحب زمین شوند و بر این اساس می‌ توانند با استفاده از دریافت تسهیلات و ظرفیت‌ های قانونی اقدام به ساخت مسکن کنند.


وی تصریح کرد: تا دهه فجر در شمال استان نیز تا ۳ هزار قطعه زمین باید واگذار شود؛ تا هرچه زودتر مردم صاحب زمین شوند و پس از فراهم شدن زیرساخت‌ های لازم، ساخت و ساز انجام شود.


استاندار کرمان بیان داشت: طبق برنامه‌ ریزی انجام شده به دنبال واگذاری ۱۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان در استان تا قبل از پایان سال جاری هستیم و در صورت تحقق این امر موجب شکستن قیمت زمین و انگیزه بیشتر متقاضیان جهت ساخت واحدهای خود می‌شود.


گفتنی است؛ در این جلسه طبق ارائه گزارش عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی شمال و جنوب استان به تفکیک وضعیت طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن مورد بررسی قرار گرفت./ استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha