فراموشی تیم ملی در قطر برای زکی‌پور (عکس)

مدافع چپ سپاهان پس از غیبت در اردوی تیم ملی مشغول تمرین و بازی برای سپاهان در قطر است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، میلاد زکی‌پور که امید زیادی داشت پس از درخشش در ترکیب سپاهان و نمایش موثر با پیراهن این تیم دوباره به لیست امیر قلعه‌نویی برسد و همراه با تیم ملی به جام ملت‌های آسیا برود، پس از جا ماندن از فهرست نهایی ایران حالا مشغول ادامه کارش با طلایی پوشان اصفهان است.

زکی‌پور که تجربه کار با قلعه‌نویی را داشته و پس از جدایی از گل‌گهر در سپاهان به درخشش خود ادامه داد و در سال اول حضورش در این تیم سه گل به ثمر رساند و سه پاس گل داد، در این فصل هم جزو بهترین‌های تیمش بود ولی در نهایت نامش جزو ملی پوشان قرار نگرفت تا اکنون در اردوی قطر همراه با شاگردان ژوزه مورایس باشد.

مدافع چپ سپاهان که اولین بازی ملی خود را در فروردین ماه تجربه کرد، این روزهای کمی آن طرف‌تر از اردوی تیم ایران، در جمع بازیکنان سپاهان حضور دارد که در مسابقه تدارکاتی اخیرشان مقابل قطر اس. سی هم به میدان رفت.

زکی‌پور که غیر از یک مسابقه محرومیت در 14 بازی دیگر نیم‌فصل اول جزو مهره‌های اصلی سپاهان بود، امیدوار است روند خوب خود را در ادامه فصل دنبال کند و بتواند در کنار نمایش موثر در فاز دفاعی، گلزنی و پاس گل هم داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha