اختصاص ۷۷۲ شعب اخذ رای در استان زنجان

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، گفت: ۷۷۲ شعبه اخذ رای برای مجموع حوزه های انتخابیه استان زنجان در نظر گرفته  شده است که از این تعداد ۴۵۷ شعبه ثابت و ۳۱۵ شعبه سیار است‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی حوزه های انتخابیه استان برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با هدف تسهیل رای دهی مردم عزیز استان، ۷۷۲ شعبه اخذ رای برای مجموع حوزه های انتخابیه استان زنجان در نظر گرفته  شده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد شعب اخذ رای در استان نسبت به دوره قبل ۲ درصد افزایش یافته است، افزود: تعداد و محل شعب اخذ رای توسط هیئت های اجرایی حوزه های مختلف انتخابیه استان تعیین شده است که شامل ۴۵۷ شعبه ثابت و ۳۱۵ شعبه سیار می باشد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، تصریح کرد: برای حوزه انتخابیه زنجان – طارم ۳۳۱ شعبه ، ابهر – خرمدره و سلطانیه ۱۸۴ شعبه، ماهنشان – ایجرود ۹۷  شعبه و خدابنده ۱۶۰ شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

رفیعی تأکید کرد: رأی مردم حق‌الناس است و مجریان انتخابات با همکاری هیئتهای اجرایی و نظارت در تلاش هستند تا انتخاباتی در شان مردم شریف و همیشه در صحنه استان برگزار کنند.

وی افزود: نزدیک به ۵۰ دستگاه احراز هویت برای آموزش عملی دست اندرکاران و نیز ارزیابی و تست وضعیت آنتن دهی تمامی شعب در اختیار استان قرار گرفته که تاکنون همه مراحل تست و ارزیابی با موفقیت صورت گرفت و آموزش عوامل مختلف اجرایی در جریان است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha