رییسی: مردم به زودی شاهد حرکت جهادی در هرمزگان خواهند بود

رییس‌جمهور به همراه هیات دولت امروز و فردا برای بهره‌برداری از هزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش هزار و ۵۰ میلیارد ریال میهمان مردم هرمزگان است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت (طبنا)حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور به همراه هیأت دولت امروز و فردا (پنج شنبه و جمعه) برای بهره‌برداری از یکهزار و ۳۲ طرح عمرانی به ارزش هزار و ۵۰ میلیارد ریال میهمان مردم هرمزگان است.

افتتاح ۲ بیمارستان و تعدادی طرح بهداشتی و درمانی، تکمیل برخی پروژه‌های ریلی نیمه تمام، تأمین تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه‌های استان، تکمیل و تجهیز مجتمع توانبخشی ایثارگران، تکمیل، بازسازی و تجهیز پروژه‌های نیمه تمام ورزشی، اجرای طرح‌های هادی روستایی و ایمن‌سازی روستاهای در معرض خطر، اجرای طرح‌های کشاورزی، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های فرهنگی و تکمیل و بهره برداری از کتابخانه مرکزی بندرعباس از جمله برنامه‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان هرمزگان است.

 جذب ۱۰۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات سفر اول به هرمزگان

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان هرمزگان در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس گفت: هرمزگان ظرفیت‌های های بسیار خوبی در زمینه اقتصاد دریا محور، گردشگری، کشاورزی و صنعتی دارد.

رئیسی افزود: دور نخست سفر به هرمزگان به ضرورت‌های استان اختصاص داشت و با تلاش استاندار و مدیران دلسوز استان گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شد.

وی گفت: صدها طرح با جذب ۱۰۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به سامان رسیده است که در این سفر دو روزه به آنها سرکشی و رسیدگی خواهیم کرد.

رئیس جمهور افزود: این طرح‌ها زمینه اشتغال، تولید و خدمت رسانی به مردم عزیز استان را فراهم کرده است.

حجت الاسلام رئیسی گفت: کارهایی در هرمزگان آغاز شده است که در زمان خود به نتیجه می‌رسد و مردم بزودی شاهد یک حرکت جهادی در استان خواهند بود.

وی افزود: در این دور سفر علاوه بر سرکشی به جای جای استان، در زمینه طرح‌ها در شورای اداری تصمیم گیری و برنامه ریزی می‌شود.

رئیس جمهور افزود: برای برنامه‌ها و طرح‌های آینده نیز در شورای عالی تهران تصمیم گیری و به تصویب می‌رسانیم.

رییسی: مردم به زودی شاهد حرکت جهادی در هرمزگان خواهند بود

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه با استقبال مسؤولان استانی وارد فرودگاه بندرعباس شد.

دیدار با مردم بندرعباس، افتتاح ۲۲ بسته پروژه‌های مختلف در حوزه‌های راه و شهرسازی، بنادر و دریانوردی، شیلات، کشاورزی، بهداشت و درمان از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه خواهد بود.

همچنین دیدار با نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری استان و نشست خبری به عنوان برنامه‌های روز پایانی سفر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha