جُنگ شبانگاهی «طهرون، تهران» در شبکه تهران

جُنگ شبانگاهی «طهرون، تهران» به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با فضایی شاد و سرگرم‌کننده از 12 بهمن هر شب ساعت 21 روانه آنتن شبکه تهران می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ «طهرون، تهران» نام یکی از تازه‌های شبکه تهران سیماست که در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی روانه آنتن می شود و پخش آن تا انتخاباتِ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هر شب ادامه خواهد داشت.«طهرون، تهران» یک برنامه شاد و مفرح در حوزه سرگرمی است که بیشتر مهمانان آن دهه هشتادی‌ها هستند.

در این جُنگ شبانگاهی تلاش شده با ایجاد فضایی بانشاط، جوان و پویا قصۀ آدم‌های مختلف روایت شود.آیتم‌های نمایشی، گزارش، مستند، استاپ‌موشن، اجرای خوانندگان جوان، استندآپ کمدی و حضور هنرمندان نسل جوان، روایت تهرانی های قدیم، مسابقه و چالش تماشاگران، موسیقی اقوام در این برنامه طراحی شده است.

«طهرون‌آباد» با هدف معرفی و بازگویی تاریخچه تهران و تاثیر آن در اتفاقات سال 57، «بچه‌های ناب طهرون» با معرفی حضار برنامه، «قدیم ندیما» با محوریت مقایسۀ گذشته و حالِ فرهنگ و رویدادهای اجتماعی تهران از جمله بخش‌های این برنامه است.این برنامه میزبان سوژه‌هایی اجتماعی است که در پیروزی انقلاب اسلامی اثرگذاری داشته‌اند.

موضوع نخستین قسمت این برنامه «همیاری» است. روز دوازدهم به موضوع «استقبال» حال و هوا و شور و شوق مردم در آن ایام بررسی می‌شود. نقش هیات‌ها و مساجد در پیروزی انقلاب یکی دیگر از موضوعات این برنامه است که سراغ پدربزرگ‌، مادربزرگ‌هایی می‌رود که در روزهای جوانی برای انقلاب مایه گذاشتند و برای اهداف‌شان تلاش کرده‌اند.

«طهرون، تهران» کاریست از گروه اجتماعی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مرتضی یعقوبی، سردبیری صادق ساده و اجرای مهبد قناعت‌پیشه که از پنجشنبه 12 بهمن هر شب حوالی ساعت 21 به مدت یک ساعت از شبکه تهران روانه آنتن می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha