واکنش نتانیاهو و بن گویر به تحریم چند صهیونیست توسط بایدن

بنیامین نتانمیاهو و ایتمار بن گویر به تصمیم رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تحریم ۴ صهیونیست به شدت واکنش نشان دادند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت (طبنا)جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دیروز [پنجشنبه] دستور جدیدی مبنی بر تحریم تعدادی از شهرک‌نشینان صهیونیست که به فلسطینی ها در کرانه باختری حمله کرده بودند، صادر کرده و چهار نفر از این افراد را در لیست سیاه خود قرار دادند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که خشونت‌های شهرک‌نشینان صهیونیست ضد فلسطینی ها در بخش‌های مختلف کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش پیدا کرده و سرکوبگری‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز مزید بر مصیبت‌های فلسطینیان در این منطقه شده است.

در همین رابطه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی در پایگاه ایکس به انتقاد تند از این تصمیم پرداخت و مدعی شد که بیشتر شهرک نشینان قانونمند هستند و تعداد زیادی از آنها این روزها به عنوان نظامیان ذخیره برای رژیم صهیونیستی می‌جنگند.

وی شهروندان فلسطینی را ناقضان قانون خواند و مدعی شد که تل آویو ضد ناقضان قانون در هر مکانی وارد عمل می‌شود و نیاز به اتخاذ تدابیر فوق العاده در این زمینه وجود ندارد.

ایتمار ین گویر وزیر افراطی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز به این تصمیم بایدن واکنش نشان داده و در صفحه مجازی خود در ایکس نوشت: زمان آن فرا رسیده که آمریکا در سیاست‌های خود در قبال کرانه باختری تجدید نظر کند. بایدن در مورد شهروندان اسراییل و شهرک نشینان قهرمان! اشتباه می‌کند و این شهرک نشینان هستند که در معرض حمله قرار دارند و با سنگ مورد حمله قرار می‌گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha