ارایه خدمات در کلینیک دندانپزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع) با تعرفه دولتی

مدیر بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع)، از ارایه خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی با تعرفه دولتی به بیماران خاص با حضور متخصص دندانپزشکی اطفال و متخصص ترمیمی در این مرکز آموزشی درمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، «علیرضا قربانعلی پور» گفت: خدمات دندانپزشکی یکی از چالش ‌های سلامت برای بیماران خاص و مددجویان تحت پوشش بهزیستی بوده و بسیاری از این افراد به دلیل نبود تمکن مالی، برای دریافت این خدمات با چالش رو به رو هستند.

او با اشاره به ارایه خدمات این مرکز در کلینیک دندانپزشکی با تعرفه دولتی، افزود: خدماتی مانند دندانپزشکی تحت بیهوشی، عصب کشی، دندانپزشکی اطفال، ترمیم و روکش از سوی متخصصان در این مرکز ارائه می شود.

مدیر بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) با اشاره به فعالیت دو یونیت دندانپزشکی با لوازم مورد نیاز در این واحد دندانپزشکی ادامه داد: در حال حاضر یک متخصص اطفال و یک متخصص ترمیمی در این مرکز دندانپزشکی، به مراجعان خدمت رسانی می کنند.

قربانعلی پور با اعلام اینکه مرکز دندانپزشکی بیمارستان امیرالمومنین(ع) روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته در نوبت صبح آماده خدمت به مراجعان است، اظهار کرد: با برنامه ریزی ها و پیگیری های انجام شده در آینده ای نزدیک خدماتی مانند عصب کشی دندان نیز به بیماران ارایه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha