امدادگران لرستانی به کمک 342 خانواده گرفتار در برف رفتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از 342 خانواده استان، شامل یک هزار و ۲۰۰ نفر با فعالیت سامانه بارشی سرد در استان و بارش برف شدید، توسط عوامل امدادی این جمعیت امدادرسانی شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ محمد قدمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، گفت: با بارش سنگین برف و کولاک در سطح استان و مسدود شدن برخی مسیرهای ارتباطی، نیروهای عملیاتی امدادگر هلال احمر در شهرستان خرم آباد، بروجرد، ازنا، الیگودرز، الشتر و نورآباد فعال شدند.
وی ادامه داد: در این راستا امدادگران هلال احمر، به بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در قالب ۳۴۲ خانوار در مناطق مختلف استان امدادرسانی کردند و همچنین بیش از ۵۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک محورهای ارتباطی استان نیز با حضور نیروهای عملیاتی امدادگر جمعیت هلال احمر رها سازی شدند.
قدمی عنوان کرد: در راستای امدادرسانی و ارائه خدمات هر چه بهتر به افراد گرفتار در برف ۱۳۰ نفر امدادگر در قالب ۲۶ تیم عملیاتی فعالیت کردند.

گفتنی است، به دلیل جو ناپایدار، ۳۶ تیم عملیاتی به همراه ۵۰ خودروی امدادرسانی، آمبولانس و ست نجات هلال احمر در سطح استان در حالت آماده باش قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha