لزوم پرهیز از جانبداری مسئولین برای حفظ سلامت انتخابات

استاندار کردستان از مسئولان، فرمانداران و بخشداران خواست تا در انتخابات پیش‌ رو و در راستای حفظ سلامت این ماراتن سیاسی از هرگونه جانبداری پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه هم اندیشی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۴۰۲ در سنندج اظهار کرد: در فرآیند انتخابات روی سلامت، رقابتی بودن، امنیت و مشارکت بالای انتخابات تمرکز داریم.

وی ضمن تبریک به کاندیداهایی که در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تایید صلاحیت شده‌اند، افزود: اگر کسی بر مدار تکلیف وارد این عرصه شده باشد خواه برنده ظاهری انتخابات باشد یا نه، اما قطعا نزد خداوند متعال مأجور است.

استاندار کردستان خطاب به نامزدهای این دوره از انتخابات گفت: امیدواریم ورود و حضور شما موجب مشارکت گسترده مردم در انتخابات پیشرو باشد که مطالبه اصلی مقام معظم رهبری است.

زارعی کوشا ادامه داد: هر کدام از ما اگر بر حداقل تحلیلی از شرایط فعلی جهان و منطقه واقف باشد می داند که امروز مشارکت بسیار حیاتی و موثر است چرا که عرصه، عرصه تقابل جبهه حق و مقاومت در مقابل جبهه باطل و استکبار است.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات یکی از نمادهای پشتوانه مردمی نظام است و موجب تقویت جبهه حق و مقاومت می‌شود، اضافه کرد: باید انتخاباتی برگزار کنیم که رضایت قلبی مقام معظم رهبری تامین شود و برای تحقق این مهم باید همه جهادی بکوشیم.

استاندار کردستان بر برگزاری انتخابات در کمال امنیت و بدون جانبداری تاکید کرد و ادامه داد: امیدواریم با اهتمام مجموعه هیات‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و کمیته‌های فعال ذیل ستاد انتخابات و همه کاندیداها، انتخابات پر شور و بانشاط برگزار شود.

زارعی کوشا با تاکید بر اینکه مسئولان از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین سلامت انتخابات استفاده کنند، یادآور شد: به طور قطع خروجی انتخابات بر اساس آنچه سلیقه و انتخاب مردم است موجب تسریع پیشرفت و توسعه استان خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha