کد خبر: 212604
۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۸
قاچاق گازوئیل در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف سه دستگاه کامیون و کشف 53 هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه جلابی بندرعباس روز گذشته  حین گشت زنی دریکی از محورهای فرعی حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک و پس از تعقیب و گریز سریع آن را متوقف ودر بازرسی 21 هزار لیتر گازوئیل  قاچاق  کشف ودر این رابطه راننده خودرو را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی بندرعباس  و ایست و بازرسی کنجی شهرستان خمیر نیز طی عملیات جداگانه  دیگر در روزگذشته حین کنترل خودروهای عبوری  به  دو دستگاه کامیون  تانکر مشکوک شده و خودروها  را متوقف و در بازرسی از آنها  32 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: طی سه عملیات جداگانه در 24 ساعت گذشته  در استان جمعا سه دستگاه کامیون حامل سوخت توقیف، 53 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و سه متهم و عامل قاچاق سوخت دستگیر و با تشکیل  پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر استمرار  طرح های عملیاتی مقابله با قاچاق در تمام نقاط استان،  ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده در 24 ساعت گذشته را  بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی 18 میلیارد ریال عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha