اتصال بیش از ۲۴۰ روستای کردستان به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۲۴۸ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، آرام حیدری با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت بهره‌مند از شبکه ملی اطلاعات در استان قبل از دولت سیزدهم ۹۳۵ مورد بود که در دولت سیزدهم به هزار و ۱۸۳ مورد رسید.

وی افزود: تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارای دسترسی به شبکه ملی اطلاعات در سنندج قبل از دولت سیزدهم ۱۲۰ مورد بود که در دولت سیزدهم به ۱۴۹ روستا افزایش یافت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یادآور شد: تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارای پوشش تلفن همراه در استان قبل از دولت سیزدهم ۹۰۰ مورد بود که در این دولت به هزار و ۱۳۰ روستا افزایش پیدا کرد.

حیدری ادامه داد: پیش از دولت سیزدهم تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت بهره‌مند از پوشش تلفن همراه در سنندج ۱۱۲ مورد بود که در دولت سیزدهم به ۱۳۷ مورد رسید.

وی اضافه کرد: تعداد مشترکان پهن باند ثابت استان قبل از دولت سیزدهم ۱۶۹ هزار و ۵۲۹ مورد بود اما در این دولت به ۱۷۹ هزار و ۵۸۲ مشترک افزایش یافت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان، ضریب نفوذ پهن باند ثابت استان را قبل از دولت سیزدهم ۱۰.۲ درصد و اکنون ۱۰.۶۸ درصد اعلام کرد و گفت: مشترکان پهن باند سیار استان از یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۴۸۸ مشترک به یک میلیون و ۸۲۱ هزار و ۸۶ مورد در دولت سیزدهم رسید.

حیدری ادامه داد: ضریب نفوذ پهن باند سیار استان از ۹۳.۱۱ درصد به ۱۰۸.۲۷ درصد در دولت سیزدهم ارتقا یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha