۱۴۶ هزار رای اولی در فارس در تشکیل مجلسی در طراز ایران اسلامی نقش آفرینی می کنند

اسماعیل قزل سفلی با بیان اینکه ۳ میلیون و ۷۰۳ هزار نفر، واجد شرایط رأی دادن در استان فارس می باشند، از مشارکت ۱۴۶۰۰۰ رأی اولی در تشکیل مجلسی در طراز ایران اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، اسماعیل قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات استان، با اشاره بر اینکه مقدمات برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری فراهم شده است، اظهار داشت: تعداد واجدین شرایط رأی دادن در استان پهناور فارس، سه میلیون و هفتصد و سه هزار نفر می باشد که از این تعداد ۱۴۶۰۰۰ رأی اولی، در یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ می توانند با مراجعه به شعب اخذ رأی در سراسر استان، برای اولین بار در تصمیم سازی برای کشور عزیزشان مشارکت داشته باشند.

اسماعیل قزل سفلی با بیان اینکه در شهرستان شیراز ۴۸۰۰۰ رأی اولی داریم، به تعداد شعب اخذ رأی هم اشاره کرد و افزود: ۳۵۱۴ شعبه اخذ رأی در استان وجود دارد و بنابر هماهنگی های انجام شده، تعرفه ها چاپ و مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شده و در هفته جاری به استان می رسد که به تفکیک حوزه های انتخابیه توزیع خواهد شد.

وی، با اشاره بر اینکه پیش بینی می‌کنیم رقابت های خوبی در همه حوزه های انتخابیه شکل بگیرد، خاطر نشان کرد: در انتخابات پیش رو، دیگر نیازی به درج مهر در شناسنامه ها وجود ندارد و هم استانی های عزیز می توانند با شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و همچنین گذرنامه با مراجعه به شعب اخذ رأی در بزرگترین فعالیت اجتماعی و سیاسی سال ۱۴۰۲ نقش آفرینی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه با بیان اینکه تمام انتخابات، بصورت نیمه الکترونیک انجام می شود، تصریح کرد: احراز هویت مراجعه کنندگان به شعب اخذ رأی بصورت برخط انجام می شود و مابقی فرآیندها نیز بصورت دستی انجام خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: انتخابات تمام الکترونیکی در سطح کشور تنها در چهار حوزه انتخابیه برگزار می شود و بنابر اعلام دستگاه های متولی در استان فارس حوزه انتخابیه تمام الکترونیکی نخواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha