گیلان، اردبیل و خراسان جنوبی سه استان برتر در زمینه ارائه خدمات حمایتی به مددجویان

رئیس سازمان داوطلبان گفت: جمعیت هلال احمر استان‌های گیلان، اردبیل و خراسان جنوبی به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم در زمینه ارائه خدمات حمایتی دارو و درمان به مددجویان و بیماران نیازمند در سال جاری شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ وحید سلیمی‌با اشاره به برآورد و ارزیابی عملکرد جمعیت هلال احمر استان‌ها در زمینه ارائه خدمات حمایتی دارو و درمان به جامعه هدف از آغاز اردیبهشت تا پایان دی ماه سال جاری، اظهار کرد: این ارزیابی از سوی معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان صورت گرفت و نتایج آن در نشست ویدیو کنفرانس دیروز حوزه ستادی با معاونین امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان‌ها اعلام شد.

سلیمی افزود: بر اساس این ارزیابی، سه استان گیلان، اردبیل و خراسان جنوبی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در بین جمعیت هلال‌احمر استان‌ها به خود اختصاص دادند و استان‌های خراسان شمالی،اصفهان،قم، چهارمحال و بختیاری،مازندران،کرمان و بوشهر به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

وی گسترش پوشش خدمات و ثبت نهایی تحقق خدمت در سامانه خدمات اجتماعی جمعیت هلال احمر(سامانه سخا) را دو شاخص اصلی در برآورد عملکرد استان‌ها در زمینه ارائه خدمات حمایتی به مددجویان و بیماران نیازمند اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان در این خصوص توضیح داد: امتیازات عملکرد جمعیت هلال احمر استان‌ها با تاکید بر نحوه بهره برداری آنها از بودجه حمایتی و با ضریب دهی به عملکرد استان در مراحل تشکیل پرونده مددجو، بررسی پرونده در کمیته ارزیابی و تطبیق،ثبت پرونده در خزانه داری و ثبت تحقق نهایی خدمت، برآورد و اعلام شده است.

سلیمی یادآور شد: رتبه‌های نهایی با محاسبه معدل رتبه عملکرد استان، رتبه عملکرد معاونت امور داوطلبان و رتبه عملکرد خزانه داری جمعیت هلال احمر استان تعیین و اعلام شده است.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات معاونت امور داوطلبان و مددکاران جمعیت هلال احمر استان‌ها ، اظهار امیدواری کرد که نتایج رتبه بندی در رصد نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت عملکردی استان‌ها در حوزه مددکاری اجتماعی سودمند واقع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha