آغاز ثبت نام شرکت در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴

سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک علم و فناوری پردیس گفت: سیزدهمین دوره این نمایشگاه از هجدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه سال آینده در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا)،سجاد عباسی فشمی سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک علم و فناوری پردیس  پیرامون موضوع نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۴ گفت: این نمایشگاه دوازده دوره در کشور برگزار شده و در ادوار گذشته میزبان بیش از چهار صد شرکت فن‌آور و نوآور بوده است.

وی افزود: این نمایشگاه مورد استقبال بیش از صد هزار مخاطب به صورت سالانه قرار گرفته است. سیزدهمین دوره این نمایشگاه از هجدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه سال آینده در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

عباسی فشمی تصریح کرد: ثبت نام متقاضیان برای حضور در نمایشگاه آغاز شده و تا بیست فروردین سال آینده ادامه دارد. هر سال استقبال خوبی از نمایشگاه می‌شود و زودتر از این بازه زمانی ظرفیت نمایشگاه به اتمام می‌رسد. علاقمندان در اولین فرصت برای حضور و شرکت در نمایشگاه اینوتکس ثبت نام کنند.

سرپرست اداره کل ترویج و توسعه خوشه‌های نوآوری پارک علم و فناوری پردیس اظهار کرد: تفاوت کلی این نمایشگاه با سال‌های قبل این است که در سال جدید تمرکز ما بیشتر بر روی حوزه نوآوری است. شرکت‌هایی که نوآوری در محصولات یا در خدمات دارند می‌توانند در نمایشگاه شرکت کنند.

عباسی فشمی مطرح کرد: امسال در فرآیند ثبت نام شرکت‌ها ارزیابی اولیه می‌شوند تا حتما شاخصه نوآوری را دارا باشند. علاقمندان می‌توانند برای بازدید در این نمایشگاه شرکت کنند. نمایشگاه اینوتکس نمایشگاه نوآوری است و با نمایشگاه‌های تجاری تفاوت دارد.

وی افزود: هدف شرکت کنندگان در نمایشگاه‌های حوزه نوآوری جذب سرمایه گذار و مذاکرات بین بنگاه‌های اقتصادی است. صنایع نیازهای خود را در این نمایشگاه معرفی می‌کنند تا شرکت‌های نوآور از این فرصت استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha