سیستان و بلوچستان در تب و تاب استقبال از چهل و دومین جشنواره فیلم فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از ۱۶ بهمن ماه در زاهدان خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بر اساس اعلام علی سرگزی، جشنواره فیلم فجر از ۱۶ بهمن ماه با اکران ۱۶ فیلم در سه سانس در دو سالن سینما هلال وسینما اشراق زاهدان،آغاز به کار خواهد کرد.
سرگزی در تشریح این خبر بیان کرد: با توجه به استقبال مردم سیستان و بلوچستان از جشنواره فیلم فجر در سال های گذشته، امسال نیز برنامه ریزی های لازم به منظور برپایی پر رونق جشنواره در استان صورت گرفته است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطر نشان کرد: جای خوشحالی است که در ایام خجسته فجر انقلاب اسلامی مردم استان شور و شوق حضور در جشنواره را همزمان با سراسر کشور تجربه خواهند کرد.


این مقام مسئول با تاکید بر تاثیر گذاری مثبت سیاست های عدالت گرایانه فرهنگی و جهاد ملی سینما سازی در رونق و شکوفایی سینمای ایران افزود: هم اکنون با حمایت سازمان سینمایی اتفاقات مثبتی در سینمای استان سیستان وبلوچستان رخ داده و تا پایان سال جاری خبر های خجسته و خوبی از تجهیز و بهره برداری سالن های سینما در این استان خواهیم شنید.


سرگزی خاطر نشان کرد: مطابق فعالیت های ایجابی موجود در سینمای سیستان و بلوچستان که در راستای سیاست های عدالت محور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاداسلامی و با حمایت های سازمان سینمایی در تجهیز وبهره برداری از امکانات فرهنگی و سالن های سینما صورت می گیرد بزودی تعداد ۹ سالن سینما در سراسر استان فعال وآماده بهره برداری خواهد شد.


علی سرگزی افزود بر همین اساس سالن های سینما در شهرهای زابل،زهک،سراوان،راسک،نیکشهر، کنارک،زاهدان،خاش وچابهار نوسازی، تجهیز وآماده بهره برداری شده است.
سرگزی در ادامه افزود: با توجه به سابقه برگزاری جشنواره فیلم فجر و فیلم هایی که به منظور اکران در این جشنواره آماده شده است، بدون تردید امسال هم مثل سال های گذشته شاهد برپایی جشنواره پر رونقی خواهیم بود و با استقبال خوب هم استانی ها همراه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha