وعده 20 میلیارد تومانی رئیس جمهور به هنرمندان محقق شد

رئیس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت در حاشیه جشن هنرمندان متولدین بهمن ماه با اشاره به وعده رئیس جمهور برای مساعدت 20 میلیاردتومانی به موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ امروز خبر تامین و پرداخت این مساعدت را دادند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشن  متولدین بمهن ماه هنرمندان پیشکسوت با حضور محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، داریوش ارجمند رئیس موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

 داریوش ارجمند رئیس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت درحاشیه  این جشن ضمن اشاره به درخواست جمعی از هنرمندان پیشکسوت از رئیس جمهور گفت : رئیس جمهور قول مساعدت و کمک 20 میلیاردتومانی به موسسه را داده بودند با اینکه مدتی در انجام این قول تاخیر شد اما امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر  تامین و پرداخت آن را دادند.

ارجمند ضمن تقدیر از وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی افزود: بر اساس هزینه های انجام شده برای مسافرت‌هایی که پیشکسوتان به نقاط مختلف از جمله  مشهد، قشم وکیش داشتیم نیازمند تامین هزینه بودیم و با این اعتبار می‌توانیم تا عید برای هنرمندان چند سفر تدارک نماییم.

وی افزود: این مسافرت ها  برای هنرمندان بالای شصت سال است که فعالیت های بیش از 60، 70 ساله داشته و سال‌ها برای این مملکت زحمت کشیده اند امیدوارم بتوانند گردشی در ایران داشته و روحیه کسب کنند.

رئیس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن تشکر از رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کمک های انجام شده به موسسه افزود: جمع حاضر در موسسه عصاره صد ساله هنر کشور هستند از کچ بری سقف تا تدوین سینما، فیلمبردار، کارگدان، بازیگر و ... در این موسسه عضو هستند و اهمیت بالایی دارد ، در هیچ نقطه ای از جهان چنین موسسه برای هنرمندان وجود ندارد این موضوع مختص جمهوری اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha