ایلام میزبان چهل‌ و دومین جشنواره فیلم فجر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از اکران فیلم های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در استان ایلام خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از  روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علی‌ هوشمند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام ضمن اعلام این خبر گفت: همچون سال‌های گذشته به همت سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های توسعه عدالت فرهنگی، فیلم‌های راه‌یافته به بخش‌های مختلف چهل‌و دومین جشنواره فیلم فجر در استان همزمان با تهران اکران خواهد. 

وی با اشاره به استقبال سال‌های قبل از جشنواره فیلم فجر در استان ایلام گفت: شانزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه آثار چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در ایلام اکران می‌شود و امکان حضور آحاد مردم جهت دیدن فیلم‌های جشنواه فجر با تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام فراهم شده است.

این مدیر فرهنگی در ادامه افزود: طی سال های گذشته تجربه مطلوبی در زمینه اکران فیلم های جشنواره فجر در استان ایلام همزمان با سراسر کشور داشته‌ایم و امسال نیز سعی بر این بوده تا  مردم استان از برکات  این جشنواره که  مهم‌ترین رویدادهای هنری و سینمایی ایران است  بهره مند شوند .

وی همچنین بیان کرد که سازمان امور سینمایی و سمعی بصری ، مجوز اکران فیلم های جشنواره فجر در سالن سینما فرهنگ ایلام را صادر کرده است.

گفتنی است چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ایلام ودیگر استان های  کشور برگزار می شود و فروش بلیط به صورت آنلاین خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha