ارائه خدمات به انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های تبلیغاتی در سامانه الکترونیک تبلیغات کلید خورد

کانال‌ها و انسان‌رسانه‌های فعال تبلیغاتی با بیش از ۵ هزار نفر دنبال‌کننده، در این طرح بر اساس مقررات عمومی و اختصاصی و به منظور حفظ حقوق مخاطبان، شناسایی و اطلاعات آن‏ها ثبت می‌‏شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)، عباس محمدیان مدیرکل تبلیغات و اطلاع‏‌رسانی با اعلام این مطلب، افزود: این طرح به منظور حفظ حریم قانونی افراد و انجام مناسب امور تبلیغاتی در فضای مجازی و در راستای وظایف و تکالیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفته و در گام نخست از تمامی فعالان این حوزه اعم از پیام‏‌رسان‏‌ها، سکوها، واسطه‏‌های تبلیغاتی و سایر دست‏اندرکاران این حوزه خواسته شده است مجوز فعالیت‏‌های تبلیغاتی خود را اخذ و در چارچوب قوانین و مقررات تبلیغاتی کشور فعالیت نمایند.

وی با اشاره به لزوم و تبعیت تمامی تولیدکننده‏‌ها، واسطه‏‌ها و رسانه‏‌های تبلیغاتی از قانون افزود: محتوای تبلیغات تجاری مطابق با مقررات عمومی و سیاست‏‌ها و اسناد بالادستی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبیین و تنظیم شده و نظارت بر حسن انجام آن نیز از مسیر همراهی و هم‌‏افزایی با فعالان این حوزه میسر خواهد شد. در همین ارتباط، نشست‏‌های تخصصی با فعالان و ذی‏ن‌فعان این حوزه برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات و اطلاع‏‌رسانی هم‌چنین، بر لزوم حفظ انضباط تبلیغاتی در فضای رسانه‌‏ای کشور، اظهار داشت: ساز و کار و زیرساخت‏‌های لازم برای ثبت انسان‌رسانه‌ها و کانال‌های بالای 5هزار ‌دنبال‏‌کننده تبلیغاتی در سامانه الکترونیک تبلیغات فراهم شده و خدمات لازم به این افراد تنها با ثبت مشخصات و به صورت آنی، انجام‏‌پذیر شده است.

محمدیان در پایان افزود: در این طرح، پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی با هم تفاوت ندارند و هر فعال تبلیغاتی در هر یک از بسترها و شبکه‏های اجتماعی مشمول این طرح خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha