امدادرسانی به ۶۳۵ نفر در برف و کولاک خلخال و سرعین

مدیرعامل جمعیت هلال استان اردبیل گفت: بر اثر بارش برف و کولاک در محور خلخال_ اسالم و جاده آلوارس_ سرعین نجاتگران جمعیت هلال احمر به در راه ماندگان امدادرسانی کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،حمید قویدل  گفت: براساس گزارش مردمی مبنی بر وقوع برف و کولاک در محور های خلخال- اسالم و جاده آلوارس_ سرعین نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در قالب چهار تیم عملیاتی متشکل از ۲۲ نفر نجاتگر و با بکارگیری چهار دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه تعداد ۱۵۳ خودرو در برف و کولاک محور خلخال_ اسالم و تعداد ۲۷ خودرو در محدوده منطقه آلوارس سرعین گرفتار شده بودند، تصریح کرد: عوامل جمعیت هلال احمر به همه این خودروها امدادرسانی کردند.

امدادرسانی به ۶۳۵ نفر در برف و کولاک خلخال و سرعین

وی ادامه داد: بر اثر بارش برف و کولاک در محور خلخال_ اسالم و جاده آلوارس_ سرعین نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۶۳۵ نفر در راه مانده امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای امدادرسانی به هموطنان آمادگی کامل دارد، اظهار کرد: هموطنان در زمستان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورتی که مجبور به مسافرت باشند تجهیزات زمستانی، تغذیه و پوشاک گرم همراه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha