آقاتهرانی: پیش‌بینی مشارکت بالای ۵۰ درصد در انتخابات است

رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: پیش بینی ما این است که مشارکت در انتخابات بالای ۵۰ درصد است و ان شاء الله باز هم با حضور با شکوه مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رأی، حماسه ای دیگر رقم بخورد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی رئیس کمیسون فرهنگی مجلس و رئیس مجمع جبهه پایداری در نشست جوانان جبهه پایداری که در محل دانشکده پلیمر دانشگاه امیر کبیر برگزار شد گفت : پایان دولت نهم بود که به خاطر مشکلات سیاسی که در جامعه پیش آمده بود برای جامعه به خصوص جوانان احساس خطر کردیم، وقتی در جلسات متعدد به مرحوم علامه مصباح این اتفاقات را رساندیم ایشان فرمودند، خب تشکیلاتی درست کنید که در ادامه نام جبهه پایداری به خود گرفت.

وی در ادامه افزود : جوانان رکن اصلی فعالیت اجتماعی اند و موتور پیشرفت کشور همچنان که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند در دستان جوانان است در صدر اسلام هم وضعیت همینگونه بوده است. پیامبر میفرمایند: خداوند مرا مبعوث کرد که هم بشارت دهم و هم از خطرات مردم را آگاه کنم. جوانان با من هم قسم شدن و پیران مخالفت کردن، که این امر طبیعی است چون جوانان فطرتا پذیرش بیشتری دارند و اسلام هم که دین فطری است.

وی تصریح کرد: به توصیه علامه مصباح برای ادامه مسیر به سراغ جوانان رفتیم و کم کم مجمع جوانان و بعد از آن سازمان جوانان جبهه پایداری تشکیل شد. در جبهه پایداری بر روی جوانان باز است و همانطور که شاهد بودید در انتخابات اخیر مجمع عمومی تعداد جوانان بیشتری به جمع ما پیوستند.

وی در ادامه با اشاره به آیه "وَتَعاوَنوا عَلَی البِرِّ وَالتَّقویٰ " بیان کرد تعاون در امور اجتماعی، فرهنگی و .... بسیار سفارش شده است و یکی از خواسته های ما از سازمان جوانان جبهه پایداری انقلاب اسلامی جدای از گسترش تشکیلات خود در اقصی نقاط کشور عمل به این توصیه قرآن است.

وی خاطر نشان کرد: ادعا نداریم که همه کارهای ما درست است ولی تلاش میکنیم که تقوا داشته باشیم و سکولار نباشیم و ولایت مدار باشیم و ادعای عصمت هم نداریم در تبلیغات مجلس اولین اصل که گذاشتیم هم این بود که یکدیگر را تخریب نکنیم شما نگاه کنید در بین همه تشکل های سیاسی تنها تشکیلاتی که همه با آن مخالفند و تخریبش میکنند جبهه پایداری است آنهم به خاطر پایداری بر اصول اسلام و انقلاب است که ما محکم ایستاده ایم و خواهیم ایستاد به اذن الله.

آقاتهرانی تصریح کرد: مرام نامه جبهه پایداری مبتنی بر بندگی خدا است نه بندگی غیر خدا، توجه ما در جبهه پایداری به دو اصل اساسی در انقلاب اسلامی است که آن دو عبارتند از: مردم و ولایت فقیه.

وی افزود: در انتخابات چهل شاخصی که رهبر انقلاب در خصوص کاندید اصلح فرمودند را مورد نظر قرارمی دهیم و توجه ای نداریم به اینکه کاندید مورد نظر جز جبهه پایداری باشد یا نباشد. بلکه ملاک عمل شایستگی افراد است و رفاقت و آشناییت در لیست جبهه پایداری جایی ندارد. پیش بینی ما این است که مشارکت در انتخابات بالای ۵۰ درصد است و ان شاء الله باز هم با حضور با شکوه مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رأی، حماسه ای دیگر رقم بخورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha