تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر مشارکت حداکثری در انتخابات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست امروز اعضای هیات رئیسه، بر مشارکت پرشور دانشگاهیان در انتخابات پیش رو تاکید کرد و از مسوولان حوزه سلامت در شیراز و شهرستان ها خواست تا با حداکثر توان، نسبت به تقویت مشارکت حداکثری تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» در جمع اعضای هیات رئیسه دانشگاه، ایجاد زمینه های حضور حداکثری دانشگاهیان در انتخابات ماه آینده را از رسالت های مهم مجموعه دانشگاه برشمرد.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه افزود: سرنوشت فردای جامعه و مسوولیتی که در برابر نسل های آینده بر عهده داریم، امروز با حضور ما در انتخابات و برگزیدن افراد شایسته، رقم می خورد.

مسوول ارشد حوزه سلامت استان بهره مندی از حضور نیروی جوان دانشجو در مجموعه دانشگاه را رسالتی خطیر برای مسوولان، در زمینه آگاهی بخشی پیرامون اهمیت مشارکت در این رویداد مهم ملی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تمرکز بر امر «امیدآفرینی» و تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیربنایی مهم و تاثیرگذار عنوان کرد که ضمن خنثی سازی جنگ ترکیبی دشمنان برای تزریق نا امیدی به جامعه، موجب حضور پرشور در انتخابات می شود و گفت: با توجه به اهمیت خدمات و دستاوردهای حوزه سلامت در سطح جامعه، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز می تواند در این راستا، گام های موثری بردارد.

او با تاکید بر حضور حداکثری و پرشور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در انتخابات، آن را مصداقی بارز از یک رسالت خطیر ملی برای یکایک آحاد جامعه عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha