پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اصفاک بشرویه کلنگ‌زنی شد

مراسم کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اصفاک بشرویه در ششمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، مراسم کلنگ‌زنی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اصفاک بشرویه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان برگزار شد.

محمدعلی کاوسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: این پایگاه واقع در کیلومتر 30 محور بشرویه به طبس قرار دارد.

وی افزود: این پایگاه در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع توسط خیر محترم "حاج محمد صفرعلیزاده" در سال ۱۳۹۹ به جمعیت هلال احمر اهدا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی زیربنای ساختمان این پایگاه را ۱۳۰ مترمربع اعلام کرد.

کاوسی بیان داشت: هدف از احداث پایگاه، پوشش امدادی حوادث جاده‌ای، ریلی، کویری، کوهستانی و سایر حوادثی که منطقه را تهدید می‌کند، است.

وی ادامه داد: میزان اعتبار برای تکمیل این پروژه 20 میلیارد ریال است که استاندار و معاون امور عمرانی استانداری قول مساعد تخصیص مبلغ 1/5 میلیارد تومان را داده‌اند ولی هنوز محقق نشده است.

وی تصریح کرد: با کلنگ‌زنی این پایگاه جاده‌ای تعداد پایگاه‌های شهرستان بشرویه، دو پایگاه خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: تعداد 15 نجاتگر در این پایگاه مشغول به فعالیت می‌شوند.

کاوسی اظهار داشت: به جز پایگاه سه راهی بشرویه واقع در کیلومتر ۴۵ محور بشرویه _فردوس و این پایگاه، حداقل یک پایگاه دیگر در محور بشرویه به دیهوک از مسیر شهر ارسک نیاز می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha