بازخوردهای مردمی فراتر از انتظارم بود

تهیه کننده انیمیشن «شمشیر و اندوه» گفت: بازخوردهایی که از مردم گرفتم فراتر از انتظارم بود چرا که ما اولین تجربه خود را در جشنواره پشت سر می‌گذاریم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از مهدی جعفری ستاد خبری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بیان کرد: هر چه روزهای جشنواره را طی می‌کنیم به تعداد مخاطبان فیلم هم اضافه می‌شود به طوری که بلیت تمام صندلی‌های سینماهای مطرح به فروش رسید و همین موضوع حال ما را خوب کرده است.
با توجه به جنس انیمیشن «شمشیر و انده» به لحاظ قصه و نوع مخاطب انتظار رکوردشکنی ندارم اما فکر می‌کنم بتوانیم هزینه تولید خودمان را جبران کنیم و فروش متوسط رو به خوب را برای آن پیش بینی می‌کنم. امیدوارم با دیده شدن توسط مخاطبان، استقبال از آن هم بیشتر هم شود.
درباره تفاوت فروش انیمیشن در دنیا با ایران توضیح داد: ما در این حوزه به سرعت در حال پیشرفت هستیم تا فاصله فروش نزدیک‌تر شود. تغییراتی که طی دو سال اخیر در صنعت انیمیشن و در قامت سینما افتاده، استقبال مخاطبان جهانی و اقبال مخاطبان ایرانی به انیمیشن را نشان می‌دهد. از طرفی مخاطبان نیز به انیمیشن‌های ایرانی اعتماد کرده‌اند و شاهد این امر میزان فروش انیمیشن‌ در سال گذشته است.
انیمیشن «شمشیر و اندوه» یکی از چهار انیمیشن راه یافته به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است که روایتی از تاریخ اسلام و ماجرای واقعه کربلا را روایت می‌کند.

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha