کد خبر: 212967
۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰
ویزیت رایگان 100 بیمار در ۲ روستای لنگرود

رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر، پنجمین کاروان سلامت جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در دو روستای بخش اطاقور برپا شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر ؛ عامر محبی از برپایی پنجمین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: این کاروان که متشکل از پزشک عمومی و پرستار و کارشناس ارشد مامایی و کارشناس ارشد روانشناسی و کارشناسی حقوق است، دو روستای علم سر و تیک سر از توابع بخش اطاقور را تحت پوشش قرار داد.

وی با بیان اینکه ۹۴ خانوار در این دو روستا زندگی می‌کنند، افزود: شاهد مراجعه ۱۰۰ نفر از اهالی روستاهای مذکور به کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود بودیم و به بیماران ارائه خدمات پزشکی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر لنگرود با اشاره به ویزیت رایگان بیماران و ارائه دارو به آنان، تصریح کرد: در کنار خدمات‌رسانی به اهالی روستاها، اجرای برنامه‌های سرگرم کننده برای کودکان و توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان منطقه نیز انجام شد.

محبی در ادامه از برگزاری دومین یادواره شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان لنگرود گفت و خاطرنشان کرد: این یادواره ۲۶ بهمن ماه سال جاری در مسجد جامع لنگرود برگزار می‌شود.

وی همچنین از فعالیت ۲۶ خانه هلال در سطح شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: با همکاری شهرداری کومله خانه هلال شهری کومله را افتتاح خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha