استاندار فارس به شهرستان قیر و کارزین سفر کرد

محمدهادی ایمانیه همراه با مدیران ارشد دستگاه های اجرایی در دومین دور سفرهای شهرستانی به شهرستان قیروکارزین سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمدهادی ایمانیه در هفتاد و ششمین سفر شهرستانی خود، همراه با مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان، برای دومین بار در دولت سیزدهم به شهرستان قیروکارزین سفر کرد.

استاندار فارس در بدو ورود به شهرستان قیر و کارزین، مورد استقبال رسمی مسلم رحیمی فرماندار شهرستان، محمدمهدی فروردین نماینده مردم شهرستان های قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام محمدرضا صداقت امام جمعه قیر و سایر مسئولین شهرستان قرار گرفت و پس از آن با حضور در گلزار شهدای شهر قیر ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

بازدید از پروژه نهضت ملی جهش مسکن شهر قیر، شرکت در شورای اداری شهرستان و همچنین ملاقات بی واسطه با تعدادی از مردم و فعالین اقتصادی از مهمترین برنامه های سفر یک روزه محمد هادی ایمانیه به شهرستان قیروکارزین است.

نماینده عالی دولت در فارس همچنین در هفتاد و ششمین سفر شهرستانی خود، از ساختمان آتش نشانی شهر افزر و مرکز جامع سلامت این شهر بهره برداری می کند؛ با حضور استاندار فارس پروژه های امام شهر نیز به بهره داری می رسد و در خدمت مردم شریف قیر قرار می گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha