پروژه‌های درمانی و خدماتی شهر افزر افتتاح شد

با حضور استاندار فارس در شهر افزر از توابع شهرستان قیروکارزین، مرکز سلامت شبانه روزی و ساختمان جدید آتش نشانی این شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در جریان دومین سفر محمدهادی ایمانیه به شهرستان قیر و کارزین و در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرکز جامع سلامت شبانه روزی شهر افزر و همچنین ساختمان جدید آتش نشانی این شهر افتتاح شد.

استاندار فارس در حاشیه افتتاح مرکز سلامت خیر ساز شهر افزر، اظهار کرد: خوشحالیم که پس از مدت ها و با تلاش های خیر محترم حاج صمد حقدان، و همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این مرکز درمانی در آستانه مبعث رسول اکرم(ص) افتتاح می شود.
محمد هادی ایمانیه، ۲۷ رجب را بزرگترین و مهمترین روز برای بشریت عنوان کرد و افزود: مبعوث شدن پیامبر(ص) به سبب دوری بشر از جهالت و همچنین نجات از عقب ماندگی بوده است.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید براینکه، خداوند متعال در مقابل تمام نعماتی که به انسان بخشیده، هیچوقت بر بشر منتی نگذاشته است، به آیه لَقَد مَنَّ اللَّهُ عَلَی المُؤمِنینَ إِذ بَعَثَ فیهِم رَسولًا مِن أَنفُسِهِم یَتلو عَلَیهِم آیاتِهِ وَیُزَکّیهِم وَیُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَالحِکمَةَ وَإِن کانوا مِن قَبلُ لَفی ضَلالٍ مُبینٍ اشاره کرد و گفت: تنها موردی که خداوند بر مومنان منت گذاشته این است که پیامبری از میان خودشان برانگیخت.

نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه خیرین با تمام توان وارد عرصه های مختلف می شوند، دانشگاه علوم پزشکی را مکلف کرد برای تکمیل تجهیزات این مرکز شبانه روزی با جدیت ورود کند و ادامه داد: ۲ میلیارد ریال برای محوطه سازی این مجتمع درمان‌بستر در اختیار شهرداری افزر قرار می گیرد و درصورت نیاز مجددا تامین مالی می شود؛ پنج میلیارد ریالی هم که از معاونت توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین می شود هم در راستای تجهیز این مرکز خیر ساز استفاده شود.

استاندار فارس همچنین با حضور در ایستگاه آتش نشانی این شهر، ساختمان جدید این پایگاه خدماتی نیز به بهره برداری رسید.

وی، در حاشیه این بهره برداری نیز گفت: با افتتاح ساختمان جدید آتش نشانی شهر افزر، شاخص های ایمنی و آتش نشانی ارتقا می یابد و یکی از اصلی ترین و مهمترین خدمات شهری به مردم شهر افزر ارائه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha