کد خبر: 213018
۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۱۵

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد؛

ضرورت تقویت امنیت غذایی در کشور

افتتاح طرح توسعه واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان بافت
ضرورت تقویت امنیت غذایی در کشور

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در افتتاح طرح توسعه واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان بافت، گفت: امنیت غذایی امروز یکی از مهم ترین وظایف و اهدافی است؛ که باید به آن توجه شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار نظری در آئین افتتاح طرح توسعه واحد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان بافت ضمن تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر؛ گفت: تشکر می کنم از کسانی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال برای توسعه اقتصادی و رشد تولید تلاش می کنند؛ که زحمات آنها کمتر از مجاهدت در منطقه نبرد نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز در حال جنگ اقتصادی و جنگ ترکیبی با دشمن هستیم بیان کرد: دشمن دنبال پمپاژ نا امیدی و ضریب دادن به مشکلات است؛ که همه دستگاه های اجرایی و فرمانداران بصورت شبانه روزی همت می کنند و در حال رفع موانع تولید هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه گفت: امروز با گذاشتن سرمایه از سوی آقای هاشمی تولید کننده و با وام چهار میلیاردی تومانی بسیج سازندگی سپاه ثارالله تولید در این مجتمع پرورش مرغ از ۳۰ هزار قطعه به ۷۰ هزار قطعه مرغ گوشتی می رسد.

سردار نظری تصریح کرد: افرادی که با راه اندازی پرورش مرغ گوشتی به فرمان حضرت آقا لبیک گفته اند؛ این افراد باید امروز بعنوان نمونه و الگو همه جا معرفی شوند.

وی با اعلام اینکه امنیت غذایی امروز یکی از مهم ترین وظایف و اهدافی است؛ که ما باید تلاش کنیم به نهایت آن برسیم، عنوان کرد: طوری که مردم با امنیت غذایی از لحاظ روانی احساس خوبی داشته باشند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، خاطرنشان ساخت: امنیت فقط در بحث جنگ و مسائل سخت نیست بلکه در بحث اقتصادی، روانی، شناختی، معیشتی و فرهنگی انسان نیاز به آرامش و امنیت روانی دارد؛ که امروز کارهایی در این خصوص انجام گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha