عملیات ساخت دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز آغاز شد

با ساخت دو تقاطع غیر هم سطح، مشکلات کمربندی جنوب شیراز برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمدهادی ایمانیه همزمان با مبعث رسول اکرم(ص)، در مراسم آغاز ساخت دو تقاطع غیرهم سطح درکمربندی جنوب شیراز گفت: کمربندی جنوب شیراز یا بزرگراه خمینی(ره) یکی از مشکلات شهرستان شیراز است که با توافق انجام شده بین شهرداری شیراز و راه و شهرسازی این معضل مزمن شده قدیمی که متاسفانه منجر به تصادفات متعددی هم شده، با همت این عزیزان برطرف می شود.

استاندار فارس با اشاره بر اینکه تقاطع‌های سفیر و قائم با ۳۱۴ میلیارد تومان اعتبار در کمتر از دوسال توسط اداره کل راه و شهرسازی ساخته خواهد شد، اظهار داشت: طول کمربندی جنوب ۴۲ کیلومتر است که ۱۸ کیلومتر در محدوده شهرداری و ۲۴ کیلومتر در محدوده راهداری است.

محمد هادی ایمانیه اعتبار کمربندی جنوب شیراز ۲ هزار میلیارد تومان بیان کرد و افزود: با ساخت این دو تقاطع، تعداد تقاطع‌ها در این کمربندی به ۶ مورد می‌رسد.

نماینده عالی دولت در فارس همچنین با بیان اینکه با توافق‌های انجام شده، به زودی مشکلات روشنایی این کمربندی توسط شرکت توزیع برق شیراز برطرف می شود، خاطر نشان ساخت: طرح مطالعاتی کمربندی جدید در جنوب شیراز تهیه شده است و پس از دریافت توافقات کشوری، ساخت آن آغاز خواهد شد.

ایمانیه با اعلان این که کمربندی جدید جنوب در حال طراحی است و مسافتی در حدود ۸۵ کیلومتر دارد افزود: این کمربندی از خان زنیان تا شهر کوار ساخته خواهد شد و تلاش می‌کنیم اعتبار آن از منابعی همچون تهاتر و نفت تامین شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha