لزوم توجه ویژه به معوقات کارکنان حوزه درمان خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی بر لزوم توجه ویژه وزارت بهداشت به معوقات کارکنان و بدهی‌های دانشگاه علوم پزشکی استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، جواد قناعت امروز در آئین بهره‌برداری از 28 پروژه حوزه سلامت در خراسان جنوبی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اظهار داشت: امروز شاهد اتفاقات خوبی در حوزه درمان خراسان جنوبی هستیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال دست دولت در خصوص پروژه‌ها در خراسان جنوبی پر بود، گفت: ۹۱۴ پروژه با بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۸۷۱ پروژه افتتاح و ۴۳ پروژه در استان کلنگ‌زنی شد.

قناعت بیان داشت: امروز نیز ۲۸ پروژه از جمله ۲ بیمارستان در شهرستان‌های خوسف و بشرویه، ۲ بخش آم آر آی در شهرستان‌های فردوس و طبس، ۱۱ واحد پانسیون پزشکان، ۶ واحد اورژانس پیش بیمارستانی و هفت واحد بهداشتی به بهره‌برداری رسید.

قناعت با اشاره به گزارشی از عملکرد دو ساله دولت در دهه فجر، گفت: از دهه فجر ۱۴۰۰ تا دهه فجر ۱۴۰۲، ۵ هزار و ۷۸۰ پروژه با اعتبار ۱۵۱ همت در سطح استان افتتاح شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد 5 هزار و ۲۲۵ پروژه افتتاحی و ۵۵۵ پروژه کلنگ‌زنی شده است.

استاندار خراسان جنوبی از نگاه ویژه وزیر به حوزه درمان استان قدردانی کرد و گفت: درخواست داریم پرداخت اضافه کار، کارانه و معوقات کارکنان و بدهی‌های دانشگاه علوم پزشکی استان در دستور کار وزارت قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha