بازی در «شور عاشقی» برایم چالش برانگیز بود

شهره موسوی بازیگر فیلم «شور عاشقی» اعلام کرد که در ابتدا قرار بود نقشی سه سکانسه داشته باشد، اما بعد تست گریم و لباس، به این نتیجه رسیدند که من می توانم نقش سلمای قصه را بازی کنم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از ستاد خبری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، شهره موسوی بازیگر فیلم «شور عاشقی» درباره بازی در این فیلم گفت: نقش من در فیلم، نقش سنگینی بود و کارگردان فیلم، آقای یاری به خاطر انتخاب من برای بازی در این فیلم ریسک کردند چرا که می‌توانستند از بازیگر چهره‌ای برای این نقش استفاده کنند.

وی افزود: قصه ورود من به این فیلم‌ از یک سریال شروع شد، آقای یاری در مرحله پیش تولید آن سریال در اصفهان بودند، ایشان من را در اصفهان دیدند و بعد از آن راجع به پروژه صحبت کردند. دو ماه بعد من را به دفترشان دعوت کردند و با من برای یک نقش سه سکانسه قرار داد بستند؛ نقش یک زن جامانده جزو اسیران کربلا.

موسوی اظهار کرد: من برای اولین بار فیلمنامه را نخوانده، قرارداد بستم و بعد تست گریم و لباس، با کارگردان و آقای خلج مشورت کردند و متوجه شدند که من می توانم نقش سلمای قصه را بازی کنم، نقشی که بازی در آن برایم بسیار چالش برانگیز بود.

انتهای پیام/.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha