بهره برداری از بزرگراه شهید استوار در شیراز

بزرگراه سرلشکر شهید عبدالرسول استوار در شیراز و همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، صبح امروز با حضور علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم، بزرگراه سرلشکر شهید عبدالرسول استوار در شیراز به بهره‌برداری رسید.

این بزرگراه به طول ۵ و نیم کیلومتر رفت و ۵ و نیم کیلومتر برگشت با صرف هزار و ۳۴ میلیارد تومان به همت شهرداری شیراز ساخته شده است. و بولوار خلیج فارس را به بولوار نصر شرقی متصل و ترافیک را از مسیر پلیس راه پل فسا به سمت دروازه قرآن هدایت می‌کند.

سخنگوی دولت در مراسم افتتاح بزرگراه شهید استوار گفت: با همدلی مسئولان فارس، خدمت رسانی به مردم شتاب گرفته و افتتاح این بزرگراه موید این مطلب است.

بهادری در پاسخ به شهردار شیراز در خصوص تامین واگن برای تکمیل خط یک متروی شیراز گفت: تلاش می‌کنیم مسیر تامین واگن‌ها هموار شود تا قطار شهری شیراز توسعه یابد.

شهردار شیراز هم در مراسم افتتاح این بزرگراه گفت: دهه فجر امسال، شهرداری شیراز بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان طرح را یا افتتاح کرده یا ساخت آن آغاز شده است.

همچنین با حضور بهادری جهرمی، پل مولوی با صرف ۲۴۴ میلیارد تومان در بولوار اتحاد شیراز افتتاح شد.

افتتاح زورخانه پودنک و بهره برداری از کتابخانه عمومی فال اسیری از مهم‌ترین طرح‌هایی است که شهرداری در منطقه ۱۱ شیراز در طول دهه فجر افتتاح کرد و در منطقه هفت شهرداری شیراز هم ساخت زمین ورزشی و پیاده راه و مسیر دوچرخه سواری به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha