ویزیت و عمل رایگان چشم در دانشکده علوم پزشکی لارستان

به مناسبت دهه مبارک فجر، ویزیت و عمل رایگان چشم در دانشکده علوم پزشکی لارستان انجام شد

به گزارش وبدا لارستان، به مناسبت دهه پرفروغ فجر، با همکاری دانشکده علوم پزشکی لارستان، بسیج جامعه پزشکی و سپاه پاسداران شهرستان، ۱۷۰ نفر در قالب اردوی جهادی از خدمات چشم پزشکی بهرمند شدند.

دکتر محمد آزادگان، معاون درمان دانشکده ضمن ابراز خرسندی از حضور دوباره دکتر صمد مهدی زاده، متخصص چشم بومی شاغل در تهران اظهار داشت: بازگشت دوباره دکتر مهدی زاده پس از گذشت تنها چند ماه از آخرین حضور و ویزیت ۲۰۰ بیمار کم برخوردار می تواند نوید بخش این مهم باشد که پتانسیل های بالقوه و بعضاً بالفعل مجموعه بهداشت و درمان لارستان می تواند زمینه بازگشت و حضور متخصصین بومی را برای منطقه فراهم کند.

معاون درمان دانشکده اذعان داشت: بر اساس اعلام همکاری قبلی و نظر پزشک، برای سه روز کاری، مطب متخصص چشم در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده و اتاق عمل چشم در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) لارستان در اختیار وی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: طی این سه روز و مصادف با دهه فجر، ۱۷۰ بیمار به شکل رایگان، ویزیت و در مواردی به تشخیص پزشک، مورد عمل‌های جراحی چشم از جمله آب مروارید، لیزر و ناخنک قرار گرفتند.

گفتنی است بر اساس درخواست پزشک، دکتر صمد مهدی زاده، ۲۷ عمل جراحی دیگر نیز نوبت دهی شده که در سومین سفر وی به زادگاهش و در آینده ای نزدیک، انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha