مسعود صادقلو: امشب برای شما و با عشق می‌خوانم

مسعود صادقلو در ابتدای کنسرت خود اعلام کرد: خوشحالم که امشب تهران هستم. دلم برای اجرای تهران تنگ شده بود؛ گرچه که دو سه اجرای دیگر در تهران دارم اما چه افتخاری بالاتر از اینکه امشب برای شما و با عشق می‌خوانم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر،صادقلو در بخش دیگری از اجرایش که با استقبال خوب مخاطبانش روبرو شد، بیان کرد: شعر و ملودی اکثر کارهایی که تقدیم‌تان می‌کنم را خودم می‌سازم.

«رفت»، «دختر»،«نیمه گمشده»، «زده بارون»، «همه رو جواب کردم»، «میخندم تا دنیا به روم بخنده»، «یار قدیمی»، «شاهکار»، «آخر شب»، «بی آرایش»، «بی عاطفه»، «شب آهنگی»، «حالا حالاها»، «مسکن» و «دوا درمون»از جمله قطعاتی بود که مسعود صادقلو و گروه نوازنده‌اش اجرا کردند.

مسعود صادقلو: امشب برای شما و با عشق می‌خوانم

گروه نوازندگان مسعود صادقلو شامل ایمان توسلی (نوازنده گیتار الکتریک)، رضا دست‌فال (نوازنده گیتار بیس)، وحید عبیدی (نوازنده گیتار نایلون، کسری جلیل‌زاده (نوازنده ساکسیفون) و پیمان لطیفی (نوازنده درامز) بودند. اشکان دباغ نیز سرپرست گروه و رهبری گروه را به عهده داشت.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و 14 استان دیگر در حال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha