شب پر شور هواداران حجت اشرف زاده / شما خانواده من هستید

حجت اشرف‌زاده (خواننده موسیقی ایرانی) در دومین شب از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)، حجت اشرف‌زاده خواننده نام‌آشنا و پرطرفدار موسیقی پاپ، در دومین شب از جشنواره سی و نهم، با اجرای قطعات عاشقانه و خاطرانگیز ،شب ماندگاری برای مخاطبان و حاظران رقم زد.

اجرایی که با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود و حاضران در سالن با همراهی قطعات و تشویق‌های پی در پی، ابراز رضایت خود را به این کنسرت اعلام داشتند.

قطعه نخست کار پرطرفدار « تو نفسی » بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

اشرف زاده در ابتدای این برنامه و پیش از اجرای قطعه «حالم خوبه با تو» ضمن خیر مقدم و خوش‌آمدگویی به میهمانان این برنامه اظهار کرد:  باعث افتخار بنده است که باردیگر در این سالن باشکوه و زیبا برای عاشق‌ترین‌های روزگار از عشق خواهم خواند و این فرصت را مغتنم می‌شمارم. شما خانواده ارجمند من هستید و من امشب با عشق برای خانواده خود می‌خوانم.

او در ادامه این برنامه ادای احترامی به مادران و پدران حاضر در سالن کرد و گفت: مادر، تنها موجودی است که بعد از خداوند قابل پرستش است. یک مادر همیشه مادر است و برایش باید همیشه عاشقانه خواند.

این خواننده  به حضور ترانه‌سرای برخی از قطعاتش احمد امیرخلیلی اشاره کرد و افزود: برخی از قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌شود، برای آخرین بار به روی صحنه می‌رود. به این دلیل که به زودی آلبوم جدیدم در ابتدای سال نو  منتشر می‌شود و در ادامه کنسرت تازه‌ای خواهیم داشت با قطعات جدید و شما را به این برنامه دعوت می‌کنم. بر این اساس آخرین سانس برخی از این اجرا را با شما عزیزان به سرانجام می‌رسانم.

بخشی از این کنسرت به اجرای موسیقی‌های محلی ایران اختصاص داشت که با هنرنمایی نوازندگان قطعاتی از موسیقی آذری، مازنی، گیلکی، بلوچی، کردی، لری و خراسانی اجرا شد که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

او پیش از اجرای قطعه محلی و خراسانی «درنا» که با ساز و آواز همراه است، یاد و خاطره استاد محمدرضا شجریان را در این کنسرت گرامی داشت.

پیش‌تر این قطعه با صدای این هنرمند بزرگ در آلبوم «شب، سکوت، کویر» اجرا شده بود. حجت اشرف‌زاده در بخشی از این برنامه قطعه «الله‌مزار» را اجرا کرد و پیش از اجرای آن از داستان شکل گیری‌این اثر موسیقایی سخن گفت.

حجت اشرف‌زاده قطعه پایانی این کنسرت را به کودکان و نوجوانان حاضر در سالن تقدیم کرد.

عاشقم باش، زیبای من، آتشم باش، دورت بگردم، اما چشمات، صدای تو(به شهر عشق)، جان منی، رفته از دست، بی‌خبر از تو، باران ببارد، آنپلاکد (بخشی از شعرهای عاشق توام، از یاد رفته، سفر نرو، مهدخت)  دلتنگ توام ، ماه و ماهی و پرسون‌پرسون از جمله قطعات اجرایی این کنسرت بودند.

حمید علی اکبرزاده (نوازنده پیانو)، رضا بنائی‌نیا(نوازنده درامز)، بهادر آذریان(نوازنده گیتار کلاسیک)، میلاد مجذوب (نوازنده گیتار الکتریک)، علیرضا نجف‌زاده (نوازنده پرکاشن)، آیدین نیکومرام (نوازنده گیتارباس)، مجید مظاهری (نوازنده کمانچه) و مجتبی حاجی‌بورندرق(نوازنده کلارینت) اعضای گروه موسیقی حجت اشرف‌زاده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha